2012年8月16日 星期四

工作紀錄** 姊妹妝 及 教化妝班及髮型班**

每次姊妹妝都趕到沒時間拍下照,幸好姊妹們都會send相給我呢!!感謝!
這次的姊妹不要濃妝,不要雙眼皮貼,差點假眼睫毛都不給我貼lol(在我強迫之下,我羸了XDD)



妝容就把皮膚狀況提升、零暇疪、把頭髮弄成整整齊齊,不要本來的蓬鬆髮型就好了!
我就是最喜歡這些簡簡單單的精精神神的妝容**


再又一不給我貼假眼睫毛的姊妹lol ,又經我三吋不難的舌,說服了!
本來已經大眼睛,加上假眼睫毛、眼線及加強眼尾、輪廓,就已經很美了啦!



姊妹頭亦會以簡單又有睇頭為主啦=] 客人及客人媽媽大愛這款頭啦~


最後,這個暑期,我有幸被客人賞識,成為暑期化妝班及髮型班的老師啦*v*

不過講課也不好拿手機出來拍拍拍,就真的只拍下一點點...hahaha
下星期就是最後2堂了..但我仍只有拍下2堂的成品XDDDDD

化妝班的:
示範貼雙眼皮膠紙及假眼睫毛!真的差很大的lol!**(只貼雙眼皮膠紙、假眼睫毛及內眼線)


而髮型班的是花苞頭*v*

其實多看一點雜誌、blog、書,都會對髮型及妝容有新一層的想法呢!!

******************************

誠接任何化妝工作(PRE-WEDDING、BIG DAY、姊妹妝、雜誌等)
有意請電郵到:kennis.tung@ymail.com

1 則留言:

  1. Hi PUI PUI~

    如果早上化4位姊妹,原本係300/位既~因為多過3位,所以會有9折,即係$1080~4位~

    如果晚上要補妝既,就會係$150/位既~

    唔知你大日子係邊一日呢=]?

    p.s. :恭喜哂呀~^^

    回覆刪除